Bortamatch, Bil och Schlager

Oj oj vilka underliga dagar det varit den här veckan. Shit vilka grejer man kan få för sig ibland hehe.. Men spännande har det varit. Särskilt söndags kväll, lilla jag är inte så oskyldig som jag en gång varit ;)

Igår kväll var Maria här och en kompis till henne. Vi gjorde oss snygga och förfestade, så fick vi skjuts av Meyer in till Kalmar. Stack till Ernesto och såg till att vi inte längre bara var salongsberusade *ler* Så efter tequilashots och några drinkar begav vi oss till Palace och dansade så in i bomben. Kamerakillen lär ha finfina bilder hehe.. Och haha.. jo uringningar hjälper absolut till att få ragg.
Kvällen slutade iaf med att vi alla tre hade bortamatcher *skrattar* Något vi hade lite roligt åt idag på morgonen när vi åter satt hemma hos mig igen. So what ;) så det ska vara väl.. Nu när man riktigt är singel igen får man ju fasiken se till att leva lite la dolce vita.. Grabben är fin som tusan, riktigt bra kille de!

Sen så har jag köpt bil idag, en Skoda Felicia Combi.. (Smidigt när man har hund. Jo för det har jag med) Nu har jag fått min frihet och kan äntligen hälsa på alla mina vänner igen. Ta mig dit jag ska.. Underbart!

Och sist av allt... SCHLAGERKVÄLL!!
Jag ska alltså få se Anna Book och Tommy Nilsson i Globen. Förhoppningsvis även Uno och Irma med om de klarar sig igenom andra chansen.. Fan Simon vad roligt vi ska ha den kvällen ;)

Pöss på er


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback