Hm.. senaste nytt

Varit på sjukhuset idag och fått den där behandlingen igen. Nu borde det väl gå vägen och händerna bli bättre. Annars får jag snart panik, är asjobbigt.. Var väldigt segt idag, inne till tio, men de fick inte igång droppet förrän runt ett. Jäkligt irriterande. Men jag sov mig igenom eftermiddagen, man somnar rätt snabbt av de där lugnande tabletterna.

Sen kom Andreas och hämtade upp mig efteråt så var vi ute och åt. Det var väldigt trevligt att umgås lite med honom så på neutral mark så att säga. Pratade igenom saker och ting lite, för min del känns det ganska bra nu. Tror dock inte att han skulle hålla med om det, men finns ju inget mer att göra.

Annars sen sist jag skrev..
Var ute både fredag och lördag, inte riktigt tänkt så. Hade lovat mig själv att ta det lite lugnare. Men blev åtminstone inte så mycket alkohol. Fredagen var jag ute med Rickard och några kompisar till honom, var en trevlig kväll. Inte varit ute med bara killar så mycket på senaste tiden.
Sen lördags var jag ute med Majsan, Eisa, Kattis och Cissi. Vi var på the Rock, för ovanlighetens skull. Simon kom sen med framåt kvällen, var roligt. Ett tag sen jag festade med honom nu. Men blir mer av den varan när vi åker upp till Stockholm nästa helg. Lördagen var trevlig och givande.. fanns mycket fint att titta på ;)
Söndagen blev lugn. Satt hos Majsan och tittade på Buffy med henne och Eisa. Åt lite onyttigheter som sig bör dagen efter. Sen besökte jag en vän en stund, mycket trevligt, innan jag åter begav mig hem till mitt lilla place. Borta bra men hemma bäst, underbart att komma hem efter en sån helhelg.

Sen har jag bara jobbat med skolan, nu börjar det närma sig så är riktigt mycket att göra. Kan lova att jag är nervös som tusan. Igår var jag och tränade med Philip och Max med. Konditionsträning.. Var helt död efteråt, men ska till gymmet imorgon med. Nu ska jag komma i form inför sommaren haha.. Sån latmask som jag är kan behövas ett riktigt lycka till.

2 dagar till Hannas födelsedag =)
10 dagar kvar tills Schlagerfinalen.. weah!!

Puss & snusk

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback