"Många strumpbyxor blir det"

Skam på bägge dina hus…. Särskilt det vänstra


Nu är det skärpning damen ;) Jo tack jag vet haha.. Men så

här bra har jag inte trivts med mitt liv på länge. Tänk vad skönt att vara
singel. Är nog första gången nånsin som jag verkligen, verkligen
uppskattar det. De där med skärpning handlar mest om alkoholintaget.
Shit fasiken alltså vad det har blivit mycket nu. Fortsätter jag i den här
takten har jag snart tagit igen hösten. Blev iofs inte särskilt mycket av den
varan under Andreas och min tid tillsammans heller. Snacka om att ha koll

på sin flickvän.. usch ibland undrar jag hur jag kunde bli sådär beroende

av en annan människa att jag fann mig i detta styrande.

Aah jag har ju flera år att ta igen *skrattar* så tänker nog fortsätta så här

ett bra tag till haha..

Flickorna


”Många strumpbyxor blir det” Alltså allvarligt, jag har verkligen börjat

förstå dilemmat i den där mannens uttalande. Det blir en helvetes

massa strumpbyxor.. Stackars karl..


Var på sjukhuset idag och fick den här Mabtherabehandlingen igen,

men gick väldigt smidigt och lätt den här gången. Fick nål på första

sticket och inte på tionde som det brukar bli när de där typerna

misshandlar mig. Så tog det bara ett par timmar, inte hela dagen. Så

var hemma lite över fem för att upptäcka att jag fått blomsterbud.

Tänka sig va.. hihi.. Lilla jag hade fått det. Alltid roligt att bli lite

uppvaktad. Bättra på självförtroendet en hel del vill jag lova


Jo är ju Alla hjärtans dag och nu kommer snart Simon hit så ska vi ha

sunkkväll. Jag är ju inte så stort fan av denna dag. Så vi ska sitta och

äta oss tjocka istället och titta på någon bra film.


Dagen började alldeles utmärkt med måste tilläggas ;)
men Det förblir min lilla hemlis hihi..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback