Annas bröllop uppe i Västerås (jättekliv för att komma dit... döööjobbigt)

Jepp någon vecka sent sådär lägger jag in några bilder från Annas bröllop,
så att alla känningar till bruden kan få sig en kik.

Bröllopsparet

Bröllopskyss

Sen blir det lite bilder på oss som hängde där *ler* Nämligen det nya lilla kärleksparet Simon och Karolina samt JAG. Som enbart är med på ett enda kort på grund av att jag alltid blir kameraman. Därav måste detta läggas upp. Solen skiner ju med så måste visa att vi fått åtminstone en solig dag den här sommaren. (Även om det sen började regna senare på kvällen)

Simon & Karolina   Hancho

Till slut vill jag bara tillägga att efter den här helgen är mitt bröllop så klart som färdigplanerat.
Nu ska jag bara hitta en brudgum med ;) Först tillkvarn.. och OBS!!!

Inga barn tillåts inom detta äktenskap!!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback