Fredagen den 13 försenad

Idag har varit min otursdag. Började med att jag trots att jag var nykter igår kväll vaknande med något som liknade en av de värsta bakfyllor man kan tänka sig. Mådde fruktansvärt illa, hade feber och huvudvärk. Sätter hostmedicinen i halsen, men känner trots det inte ens smaken av denna avskyvärda dryck. Får sätta mig i en trång och varm bil (där jag nästan kräks) och åka i sex timmar med endast en kort matpaus. Maten var svindyr, smakade ingenting och var allmänt oaptitlig. Väl hemkommen tappar jag nycklarna ner för hela trappan. Har ingen mat hemma och inga pengar att handla den för. Lägger mig i sängen och försöker komma ut på nätet, då har min router lagt av. Bestämmer mig för att titta på en film jag velat se länge. Då går den inte att packa upp på datorn, utan jag får titta på en gammal skitfilm istället. Så får jag ett telefonsamtal som får mig asförbannad och att brutalt börja storgråta. Dessutom måste jag imorgon såra en person som jag tycker väldigt mycket om. Som har ställt upp för mig jättemycket nu i sommar. Förutom allt detta har jag åter fått lunginflammation OCH vi har inte full klass till skolstarten om två veckor..

Kan livet kännas mer skit en söndagskväll??????????????????????????????

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback