Holland

Oj oj.. Såg att jag inte skrivit på ett tag nu. Men har väl troligtvis inte varit så mycket att berätta. Eller också har jag haft orthört mycket i huvudet. Just nu kan jag inte säga vilket *ler* lite för trött för det. Dock måste jag åtminstone berätta om min lilla Hollandsresa tillsammans med Sara.

Söndags morgon satte vi oss på tåget till Göteborg, bytta till flyg och efter ett flygbyte i Köpenhamn kom vi till flygplatsen i Düsseldorf. Mycket trött efter den långa restiden upptäcker jag att mitt bagage inte finns där det ska. Fortfarande kvar i Köpenhamn. Gissa om jag blev aningens panikslagen. Jag med alla mina mediciner, smärtstillande och skit...  Det enda de kunde lova mig var att väskan skulle på nästa plan som avgick därifrån. Tyvärr dröjde det till morgonen efter innan bagaget anlände till hotellet. Men vilken lättnad att få tabletterna och kunna byta kläder. Inte helt fräscht att gå på kurs i svettiga och illaluktande resekläder.

Bortsett från dessa lilla missöde var resan helt underbar. Aldrig varit med om dess like till service. Kändes verkligen som om man var en betydelsefull person så som alla passade upp på oss. Hela dagen gick jag runt med ett stort leende på läpparna. Dancohr är ett enormt stort företag som finns i 54 länder. Trots detta, med tanke på hur mycket arbete som detta innebär, tog ägarna sig tid att komma och hälsa på oss och visa oss runt på hela huvudkontoret. Kursen var jättebra, vi fick lära oss allt om hur IPL fungerar. Vi fick testa den och var verkligen roligt att äntligen få känna på den lite. Så nu alla mina kära vill jag ha alla åderbrock, hyperpigmenteringar och grova hårväxter ner till mig på skolan så jag får öva på er *skrattar*

På kvällen blev vi bjudna på middag avden ena av ägarna, exportchefen och en tjej som jobbade i kundtjänsten. Så dessutom med Bosse, mannen som var med oss från företaget i Sverige. En fyra rätters middag på hotellets restaurang som tydligen skulle vara en av de bästa i Weert, och vilken fantastiskt god mat. Vi åt för hur mycket pengar som helst, och en hel del vin blev det med. Jag blir ju så hopplöst fnittrig bara, men gjorde inget för hela sällskapet var så gemytligt.

Sen det bästa är att vi har fått ett toppenerbjudande på nya produkter till skolan som vi ska prova ut. Det är ett säkrare kort är powerwrap som jag fortfarande inte hört något ifrån. Så himla roligt att faktiskt få sådana stora erbjudande som vi fått. Hade jag aldrig räknat med när vi startade. Så kanske man kan lyckas trots allt *ler glatt*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback