Mediciner är slusk

Grr.. morr.. blä.. Sex dagar kvar tills jag ska läggas in. Var på sjukhuset idag och träffade min läkare. Han har hittat på nån ny medicinering som jag ska få testa. En liknande medicin testade jag för tre år sedan. Då hade jag huvudvärk i två veckor, mådde illa och kräktes. Se gav den ingen effekt heller. Så känner inte riktigt för detta. Fast tydlgen ska detta vara en förbättrad version av skiten. Så på tisdag läggs jag in och får hänga där i tre LÅNGA dagar.

OBS! Besök kommer uppskattas =)

Däremot behöver ingen känna sig tvungen för då vill jag ändå inte ha dig där.. SKAM PÅ BÄGGE DINA HUS.

Jag är inte den som tvingar någon att hänga på sjukhus. De flesta av er vet ju redan hur mycket jag avskyr det där stället själv så skulle aldrig utsätta någon annan för att behöva vistas där.. Ångest ångest ångest.. Men jag kan ändå skälla på er om ni kommer av medlidande fast ni inte vill, för falska människor är uuuuuh.. *ler*

Nå ja sluskmedicinen är ett dropp. Vilket innebär att jag ska utsättas för sjuksystrarnas hemska nålförsök. Inte många som brukar lyckas på mig förrän efter si sådär sjätte försöket.. weah.. Men sen finns det ju då tydligen en chans att nålen går in på första försöket, att jag slipper biverkningar, att medicinen fungerar och att jag slipper såren. Ska vi slå vad om vilket som kommer ske??? ;P



Pratade med en nära vän för en stund sen som berättade att företaget han jobbat för i tre år gått i konkurs. Fan vad hemskt det måste kännas. Ha ett bra och stabilt liv, med lägenhet, bil, fast jobb och så helt plötsligt rubbas hela verkligenheten och man kan inte göra ett skit. Står bara där helt maktlös och låter någon annan leka med ens liv. Skam åt alla egenföretagare som gör så mot sina anställda

*peppar peppar ta i trä*

Sånt jag bara ber för att det inte ska hända mig. Att företaget går så dåligt att man hamnar i konkurs *ryser av obehagskänsla*



Och sist men inte minst... Jag vill festa i helgen. Både fredag och lördag så alla som är på kan ju plinga till mig =)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback