Update

Så är det då fredagskväll, och jag sitter hemma alldeles ensam. Tittat på Let´s dance och till min stora bevikelse sett Martin vinna över Tobbe. Visserligen är det där en kropp som heter duga, men charm går liksom alltid hem. Jag tror stenhårt på att Martin och Cissi vann enbart för att de är kära och danna.. uuh!! Människor är alldeles för blödiga.

Har köpt ytterligare ett par skor idag. Små, söta, söta, vita klackskor. De passade så fint ihop med klänningen jag införskaffade förra veckan. Ahh.... Lycka!! Hittade även en snygg röd väska, två klänningar till och ett snyggt linne. Detta shoppande har dock lett till ömma fötter och en trött, trött Hanna.

Veckan som varit:
Mycket pluggande, eller rättare sagt, det var tänkt att det skulle bli mycket pluggande. Kommer hela tiden upp en massa annat av någon konstig anledning. Måndags var det näst sista magdanslektionen, så jag är lite i valet och kvalet hurvida jag ska fortsätta eller inte. Är lite av en ekonomifråga med, men är så himla roligt att dansa och med tanke på att jag inte har någon danspartner till något annat är detta ett ypperligt alternativ.
Var på seminarium i tisdags, gick alldeles utmärkt. Sen åkte Jens med mig hem och vi tittade lite på film och hade det väldans trevligt. Han gör praktik i Rydénska villan, så sov över hos mig två nätter. Inte fy skam med lite sällskap faktiskt. Har ju ältat det där problemet innan med att vara liten och ensam och alldeles för stor säng, så du förstår nog poängen.
Onsdagen kom Anita från Nuskin med en av de nya maskinerna som vi ska använda på skolan. Fick en genomgång av hur den fungerar, och jag tror att det kommer bli skitkul att använda den. Är superladdad inför allt det här, som verkligen ALLA i min omgivningar får medfara. Med eller emot egen vilja.. Så på kvällen skrev jag lite på mitt hälsoarbete, umgicks med Jens och tittade på Apocalyptho. En film jag verkligen kan rekommendera, en av de bästa på mycket länge.
Igår skrev jag klart arbetet, skickade in det halv tolv på kvällen. Ändå ganska effektivt skrivet. Runt halv nio kom Lina och vi tjötade lite som vi brukar... Qualitytime... plus umgänge hela dagen idag, men älskar ju min LILLA syster så gör det så gärna.

Helgen blir jobb, jobb och jobb.. fast främst i positiv bemärkelse. Jag tycker det är skitkul att vara nere på skolan och springa. Så ska jag träna lite med Fredrik med och kanske ta en fika med en annan kompis. Imorgon kväll blir det en runda till Kalmar med och träffa Majsan. Vi ska faktiskt ha date.. så vet alla det....

*Bottom of your soul*


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback