"Dumpa honom"

Kvinnornas överlevnadsguide enligt Operah... och hallå, vem lyssnar inte på Operah ;) Är teamet bakom Sex and the city som skrivit den så älskar man Sex and the city älskar man denna. Tänk om jag fått tag i  denna bok när jag började gymnasiet. Så mycket idiotiska relationer och strulande hit och dit jag säkerligen hade klarat mig undan. Eftersom Frida börjar gymnasiet på måndag. Flyttar till Gamleby och allt.. usch.. och vi nu ska utelämna henne till ett gäng hemska bönner tänkte jag ge henne denna som en avskedsgåva och hoppas att hon inte gör riktigt lika många misstag som jag gjort i mina dar. Hon är för snygg för att vara utan boken hehe..

Så dagens uppdateringar:
Har idag varit ute i Agebo med Jessica och ridit på första gången på tre år. Barbacka på fjordingarna, det kommer då inte kännas riktigt lika roligt imorgon minsann. Värker redan lite i innanlåren ;) Värk i innanlåren *skrattar* något vi varit med om tidigare tss..
Så blev det fikastund med Hanna och vi spanade in nya "Osthunken". Så torsdagar på torget alla brudar som vill handla ost, det är ett hett tips!
Blev så bjuden på middag och hade en mysig eftermiddagsstund.

I övrigt känns livet ganska underbart just nu. Saker verkar gå åt det positiva hållet för mig och det gillar jag ju så klart. I helgen festades det lite igen och söndagen så hängde vi i Kalmar och skulle försöka shoppa grejer till skolan. Sådär bra det gick dagen efter, ischa.. Slutade med att vi bara stod och fnittrade bakom varsin kikare på Jula.

Lördag eftermiddag den 23 augusti blir det lasergame för alla som är sugna. Hör av er till mig så snart som möjligt.

Puss och snusk och sånt.. ni vet!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback