En numera död kaninunge

Jag råkade köra över en stackars liten oskyldig kaninunge idag. Känner mig även nu flera timmar senare som den ondaste människan i världen. Hörde och kände hur den dunsade i under bilen och såg sedan den lilla livlösa kroppen i backspegeln. Blev så ångestfylld. Har nu blivit en mördare också.

Tänk vad mycket saker det finns man skulle vilja göra ogjort. Vet inte ens var jag ska börja. Mest av allt är det väl saker jag gjort eller sagt i olika relationer med människor som jag skulle vilja ta tillbaka. Sådana personer jag sårat som jag aldrig förlåter mig själv för. Undrar vad fasiken jag tänkte på egentligen. Ibland gör man saker för sin egen vinnings skull som i slutändan bara kommer att påverka ens sinne negativt och det enda man känner är självförakt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig bamsekramar


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback