Mer Lasse åt folket!!!

Jaha nu sitter man här i en blöt säng (råkade spilla ut mitt tevatten) och löser korsord ur en tidning med en fånig teckning utav Peter Settman på framsidan. Har kurerat mig under ett par dagar nu så jag är jäkligt trött på allt som har med detta att göra. Ändå har jag en kopp med ingefärste framför mig. Det ska hjälpa immunförsvaret och göra att inflammationen lägger sig.

För övrigt tror jag att Peter Settman blivit krönt folkets man. Berghagen har liksom kommit i skymundan. Han fick för sig att bli gammal och vi är nu istället fast med Settman. Det är synd och skam! Visst tycker jag absolut att Settman har sina bra dagar. Han är duktig och gör vad han ska med denna krona, men han har inte "det" som Lasse har. Han är liksom ett dåligt referat av Lasse utan "det" och dessutom i miniformat, blond och utan den fantastiska förmågan att kunna sjunga "En kväll i juni" fenomenalt. Nee... mer Lasse åt folket ;-)

Kommentarer
Postat av: emelie

Gumman du måste släppa taget om Lasse! haha han är inte bra för dig:)

Postat av: Bjanca

Haha.. Lasse är mannen i mitt liv. Alltid har varit och alltid kommer vara =)

2008-12-10 @ 22:47:37
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Sofi

Säg som det är, du kissade i sängen. :P

Jag tänker inte ens kommentera Lasse. :P

2008-12-12 @ 01:42:06
Postat av: Bjanca

Nu Sofi tycker jag att är är lite wrong.. kissa i sängen slutade jag med fler dagar sen skrattar

Lasse är värd att kommentera =)



Har hittat mig en ny underbart stilig man; Santiago Cabrera. Min nya lilla crash och såna får jag minsann ha utan att det på ngt vis gör mig mindre besatt av Lasse puss

2008-12-12 @ 01:50:13
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback