5 dec hos mig

Weah var precis nere i källaren och småpratade med killen som fixar & donar med varmvattnet och ikväll kommer det tillbaks. Gissa om jag ska duscha nu de närmsta dagarna haha.. Fy så dumt att jag inte har något badkar, hade varit gutt att krypa ner och slappna av där en stund nu. Tycker mina tomtar i Agebo kan resa bort igen så man kan få deras spa för sig själv en vecka till. Skulle man bara haft sig en grabb med som gillar sånt där mys.

Och glöm för allt i världen inte bort fredag kväll hemma hos mig. Julkalas/ förfest innan Black jack på Sandra. Du/ni är hjärtligt välkomna runt sextiden. Hojta gärna till innan så jag vet på ett ungefär hur många vi blir.

       
När jag och älskade syster var ute senast

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja och dom är såå fina tillsammans :) Hann aldrig in till er i söndags på julskyltningen men vi tittade på Ida och håller nu tummarna stenhårt! Ha det bra och stressa inte ihjäl dig gumman. Puss!

Postat av: Hanna Larsson

de måste bli tomteshots snart igen!!

2008-12-08 @ 15:52:16

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback