Knipövningar, sol och....?

Ah.. hur patetisk är man inte när man sitter och lyssnar på när Oprah pratar knipövningar *skrattar* Enligt "proffsen" så kommer man i framtiden ha betydligt bättre sex om man gör knipövningar varje dag. Då slog mig att jag har såna där knipkulor undergömda någonstans. Skaffade dem vid ett av våra sexpartyn på Korr. Kanske dags att leta fram dem så jag kan få fantastiskt sex hihi.. ;-)
Yogan kanske kan hjälpa med hm..

JAG HAR SEMESTER!!!!!!
Hur fantastiskt är inte det. Har fyra veckor som jag får spendera precis hur jag vill. Det enda som kan kännas lite tråkigt är att jag inte direkt har någon att spendera dem med. Skulle vilja göra lite utflykter och hitta på lite roliga saker, men mina kära vänner verkar få jobba hela sommaren flera av dem. Eller så befinner de sig långt bort. Fast jag gillar helgerna då händer det mycket roligt. I helgen blir det mys med Sofi på stan, settlerskväll med långväga vänner på lördag och söndag ska vi till Strand. Härja och ragga lite tss..
Sen som jag planerar nu tänker jag våldgästa Lina och Andreas lite i husvagnen nästa vecka. Så frågetecknet blir nog Öland!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hum går ju inte att kommentera inlägget över så jag gör det här.bara så du vet:)

har haft karolina drangel här i nästan en vecka så vi har härjat också minsann..kommer du tillrätta i lägenheten ty jag tänkte komma ner ganska snart. skulle ha åkt redan, men tvättmaskinen la av PLUS att vi upptäckte underbara vattenskador i köket! grrr.. nu blev det en novell, bra att du har börjat blogga mer frekvent igen iaf haha!puss puss

2008-07-08 @ 23:04:30

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback