Malmö - my city

Nu sitter jag hos Per i Malmö och det är sååå skönt att komma bort från Nybro lite. Kännt mig lite väl insnöad i småstadslivet. Så i morse åkte jag, Lina och Filippa ner med tåget och hela dagen har gått till att shoppa. Hittat en massa fina skor åt både mig och syrran, nog varit överallt känns det som haha...
Så nu ska jag njuta av storstan, tycker det är helt underbart att vara här igen!

Söndags var det Strand igen och vi hade hur roligt som helst. Blev kanske lite mycket av det goda för mig. Det märkte jag särskilt dagen efter. Fast träffade så många av mina underbara vänner och det är alltid lika roligt.


Aningens glader

Så måste jag även lägga upp en bild på Gabriella och hennes lille Vincent. Åkte ner till Söderåkra och hälsade på dem och Tobias i fredags. Fikade lite och kom helt plötsligt på att jag numera är tant. Hur hemsk tanke är inte det?!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback