Soldyrkare

Ååh bara älskar denna ljuvliga sol. Hur underbart kan livet få bli *ler* Idag har jag varit på Vita sand med familjen och kusinerna. För typ första gången på sex-sju år kunde jag bada riktigt. Verkligen bada, vara i vattnet länge länge länge... Kan knappt beskriva hur skönt det är att mina händer och sjukdomen blivit så mycket bättre att jag faktiskt klarar av detta. Det är nästan otroligt. Så hela dagen har jag sprungit upp och ner i vattnet. Spelat volleyboll och badminton och haft vattenkrig med Ammy.

Har för övrigt varit en så grymt underbar vecka. Jessica och jag har mest glassat runt, lekt och blivit uppassade. Grabbar är då för bra att ha tihi.. Dagarna har vi pressat i solen, ätit en massa gott från våra picknickbag, badat, åkt raggarbil och spelat en herrans massa uno. Kvällarna flöt i väg och jag fick inte alls gjort det som jag skulle, men det känns inte som om det gör någonting för jag har mått så bra. Tänk att man kan bli så lycklig av lite sol.

Enda som retar mig är att mina systrar har börjat med parmiddagar... och bara för att jag "råkar" vara ensam så är man nu utesluten ur det sociala familjelivet. Det går skam på torra land *morrar högt*

Imorgon börjar då allvaret igen. Ska ha personalmöte på skolan. De två nya lärarna kommer och vi ska gå igenom alla ämnen, arbetsordningar, normer och regler på skolan. Ska bli en spännande start.


Ps.. och ja förresten... Nu börjar jag vilja ha uppdateringar om allas liv. Så slå en pling och berätta om vad som händer.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback