Allsång på Skansen - Tisdag, favoritdagen med stort D

Åh imorgon... tisdag, bästa dagen på hela sommaren. Allsång på Skansen OCH Morden i Midsomer. Bara lite ledsamt att Lasse (mannen i mitt liv) inte är med längre. Samma konstaterande som jag gjort nu de senaste fem åren *suckar djupt* Men hihi... ni har väl sett den nya margarinreklamen *ler stort STORT* 
Konstaterade för en stund sedan när jag pratade med Per att jag hade till och med kunnat stå ut med att Lill-Babs är hans ex. Skulle inte ens hata henne så som man annars alltid gör med ex.
Förstår bara inte hur de kan bojkotta en sån fin man som Lasse och låta en sån fjantig liten tondöv typ efterträda honom. Okej, jag tycker om Lundin med, egentligen... men inte i jämförelse med Lasse ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback