Flytt flytt FLYTT - 080626

Idag börjas det flytta *jubel och applåder* Jag ska nu åter igen bli en oberoende och självständig människa. Hur finurligt är inte det. Ska in till Ikea om en stund och hämta lite nya möbler. Sen slänga ut några gamla. Så om det är någon som vill ha en jyskhylla eller glasbord kan ni väl hojta till. Har beställt bredband nu med. Fasiken vad de ruinerar en, men beroende som man är finns det inte helt stora valmöjligheter. Fast Telia har jag bojkottat helt. Var ju helt vansinnig på dem förra gången så nu får det vara nog.

Sen ikväll ska min lilla Idis komma hit och grilla och sen ska vi ut och härja lite i Kalmar. Så har jag beställt rum på Strand nu till den 19 juli så ska vi dit ett gäng och lyssna på BWO. LYSSNA blir det mest eftersom folk har en vana att trängas och usch vad jag som är så liten avskyr trängsel. Förstår inte varför alla långa människor ska stå just där jag är. De försöker i hemlighet ta dö på mig, det är jag helt övertygad om.



Kommentarer
Postat av: Linda

Awwa gullig du é <3

2008-08-04 @ 14:17:25

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback