Helgen i Lund

Nu sitter man hemma i soffan igen efter en otroligt härlig helg. Var skönt att komma iväg måste jag säga. Simon, Ida och jag åkte ner till Lund i fredags kväll. Henne dumpade vi hos Johan, drack lite kaffe och sen åkte vi till hotellet. Hade det riktigt mysigt. Haha.. som Ida kommenterade; vi hade nästan som en liten kärlekshelg *fniss* Naew inte riktigt..

 
Simon så där lagom bitter på mig för att jag tvingar honom vara med på kort tihi.. =)
och jag alldeles jättemycket påpälsad som vanligt; tre par vantar.. slå den ni *skrattar*

Nackdelen med Lund var att trots söderläget var det betydligt kallare än hemma. Jag skrek högt så fort vi kom utanför dörren. Kyla är såå läskigt!! Trots detta så traskade vi huttrandes runt på stan en stund innan vi hälsade på Per och Christina. På kvällen var det partydags. Fira Evas födelsedag och vinka hejdå innan hon flyttar till andra sidan jorden. Det var en otroligt trevlig kväll med god mat och dryck. En massa skojiga människor med både från Nybro, Torsås och Lund.

                                   

Notera de fina korten när vi twistade. Simon svängde höfterna riktigt fint tyckte jag *ler*

Så vad har mer konstaterats? Jo i bilen ner fick jag det slängt i ansiktet att jag aldrig kan bli kär i någon "riktig" människa. Vad som nu menas med detta????

Oooch Ida och jag vill mer än gärna åka till en solig plats (surprise) och med nöje bli bruna och skrynkliga ;-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar som ni har haft en underbar helg :) Förresten är du supersöt på alla bilderna. Stor puss darling!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback