Not as planed


Lördagskväll & underliga saker händer

         

Efter en otroligt rolig och givande helg var tanken för veckan kurs i Västerås och leva livet i Stockholm ett par dagar. En timme innan flyget går ifrån Kalmar måndag kväll ringer de från företaget och berättar att kursen blivit inställd. Förbannad så in i helvete traskade jag runt ute i kylan i Nybro i två timmar för att lugna ner mig. Fast idag känns det inte som om det gjorde så mycket att den inte blev av. Haft det väldans trevligt här hemma. Igår var jag på middag i Kalmar och gjorde ett litet biobesök. Såg nya Bondfilmen, den var ungefär som jag förväntat mig.
Ida har sovit hos mig i två nätter med. Skönt med lite sällskap ibland faktiskt. Aldrig riktigt gillat det där med att vara själv för länge haha.. Har faktiskt till och med lagat lite mat åt henne. Tänka sig va ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

hehe verkar vara rolig fest ni har,,,

tråkigt med kursen. blir den senare eller?? puss å kram

2008-11-05 @ 22:10:37

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback