Update

Fredagskvällen åkte jag, Jessica och Ola till Växjö konserthus och tittade på Chicago. Den var otroligt bra och vi hade en jättetrevlig kväll. Till på köpet upptäckte jag i pausen att det var Daniel som sysslade med ljuset. Så sprang och pratade med honom en stund efter föreställning. Helt otroligt roligt att stöta på en gammal kompis så man inte träffat på fyra år. Han gav mig även lite hopp om att kanske kanske få biljetter till Jesus Christ Superstar i Malmö med *hoppas hoppas hoppas* Bra med kontakter =)

I lördags firade vi Kim lite granna. Hade besök från Jönköping och en väldans rolig kväll. Flickorna var lika söta som vanligt och min lilla Sofi kom till Nybro en runda med, blev jag glad.


                   


Igår var Ida här = syskonmys!! Vi gick en liten shoppingrunda på stan. Hittade ett par jättefina stövlar, lite underkläder och en varm, härlig kofta. Sen var vi och simmade en runda. Gav även klätterväggen ett försök och det gick överraskande bra måste jag säga. Undrar hur många liter vatten man svalde?? Usch simhallen är rätt äcklig egentligen, alla dessa baskilusker... Inte lätt att låta bli och tänka på det när man jobbar som jag gör. Kom på varför jag undvikit simhallar de senaste åren i alla fall haha..

Imorgon har Martin lovat hjälpa mig med bilen. Ville bara säga att du är bäst vännen  *kramar om* =)

Och det där med tre månaders icke-dejting.. Lättare sagt än gjort!!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag trodde att jag var bäst minsann, men tydligen ICKE:)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback