Vill bo hos minputtarna

Hanna är bitter ikväll. På grund av det mesta och allting. Mest på grund av kärleken och att hon inte befinner sig på en solig ö i centralamerika.

Tittade på Trollkarlen från Oz med Jessica i veckan. Den är så charmig den filmen. Särskilt miniputtarna ;) Vi gjorde sådana roliga konstaterande. Att om man gjorde en nyinspelning av denna film (vilket jag fullkomligt skulle älska) så skulle man verkligen ha Arnold, lite terminatorstuk över plåtmannen. Hade varit jättecoolt.. och nu låter jag nördig *skrattar*

Miniputtarna verkar ha ett ultimat samhälle, där skulle jag vilja bo. Om jag nu inte få välja Narnia som alltid har och alltid kommer stå högst på min önskelista. Det känns så bekymmersfritt på något vis, så lyckligt och vackert. Är nog lite för mycket av en fantasidrömmare ibland *ler* Inte många dagar som går utan att jag längtar mig långt bort härifrån. Fast jag är övertygad om att jag kommer lyckas göra några av mina drömmar till verklighet.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback