Mamma Mia - S.O.S

Som musikalälskare kan jag inte mer än att jubla över en sån här underbar film. Fast patetisk som jag är ligger jag nu mest och muttrar över att jag själv inte står i strandkanten till en grekisk ö med en varm sol som skiner över mig, vågor som skvalpar om mina fötter och är jättekär *skrattar*

Fast jag personligen hade nog valt att byta ut Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård och Colin Firth mot andra snyggingar. Kanske Gustaf Skarsgård istället tihi.. Enda nackdelen med honom är att han inte har den där sexiga överkroppen. Inga starka muskulösa armar. Fast lite fin att titta på är han ju ändå ;) Så James Caviezel och Adrian Grenier. Blir en allsköns fin blandning, skulle man kunna välja man efter humöret den dagen!! Naaw..

Av alla texterna så tror jag för dagens tankegångar att detta är den rätta.

Where are those happy days, they seem so hard to find.
I tried to reach for you, but you have closed your mind

***** ****** ****** ******

You seem so far away though you are standing near
You´ve made me feel alive, but something died i fear



Ah NEJ vänta nu, det finns en text till. Den är troligtvis ännu bättre *fnittrar och känner mig otroligt tjejig*

Half past twelve
And I´m watching the late show in my flat alone
How I hate to spend the evening on my own
Autumn winds
Blowing outside my window as I look around the room
And it makes me so depressed to see the phone
There´s not a soul out there
No one to hear my prayer

Gimme gimme gimme a man after midnight
Won´t somebody help me chase these shadows away
Gimme gimme gimme a man after midnight
Take me through the darkness to the break of the day

Skulle vara ganska trevligt med en grabb som dök upp sådär lagom tills jag ska krypa ner i sängen.
Sover så mycket bättre då ;)

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hihi Tackar så mkt :)

mjo jag e rätt så nöjd ler..

ska bara tapetseras me :P

Kram

2008-10-15 @ 09:45:16
Postat av: Anonym

2008-10-15 @ 21:16:16

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback