Hatar duggregn

Det är alldeles för tråkigt med sånt här väder. Bara när jag slog upp ögonen idag kände jag att det här kommer bli en grymt tråkig dag, och alldeles riktigt. Fördärvade ryggen när jag epilerade en kund. Det bara stack till längs hela ryggraden och nu kan jag knappt räta på mig. Sen mulet och duggregn gör så klart inte mitt humör bättre. Kom hem vid halv sju och kände mig bara tjurig. 

Ringde min far och han piggade upp mig lite. Så efter en liten push från honom satte jag igång och baka. Så nu doftar det ljuvligt här hemma i lägenheten. Ska bjuda mina kära kollegor på lite sockerkaka imorgon. Vi ska ha utbildning i Sothys, så Mia kommer ner från Munkedal och ska trigga oss lite. Så bra att få lite feedback från henne. Sen nästa vecka tror jag det blir en liten tripp till Västerås. Ska gå vidareutbildning i Powerplate. Väldans mycket på gång nu med manikyristexamen med. Känns som om det enda jag gör om dagarna är att plugga. Fast det är jätteroligt, man får en liten kick när man går de här nya kurserna. Min far kommenterade att jag är väldigt lik honom. Vi behöver hela tiden saker att göra och nya utmaningar för att fungera haha..

Nej se nu ska jag ta ut kakan ur ugnen och mumsa i mig en liten bit :-D

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback