Tre år av mitt liv - End of story

Det var en underlig känsla jag precis upplevde. Skrev klart sista sidan i min dagbok. Tre år av mitt liv samlat i en liten, väldoftande bok. Så ska om en stund traska ner på stan och köpa mig en ny dagbok. Påbörja ett nytt kapitel i mitt liv och hoppas att det blir 20 ggr bättre än det som den här dagboken innehar. Kunde inte låta bli att läsa några sidor och vad mycket skit det är som döljer sig där. Många hemligheter, kärlekar och missöden.

Hade en sån underbar dag igår. Tror det berodde på att solen sken. Började dagen med en uppfriskande promenad. Gick till jobbet och var på strålande humör. Nadica och jag satt och skämtade, skrattade och pratade en massa strunt hela dagen. Skönt när alla är på bra humör. Så kom hennes väninna med sin lilla bebis, en sån riktig liten sötnos. Det där babyboom-året jag pratat om ni vet. Helt stört hur många det är av människorna i min omgivning som skaffat barn. Har nästan fått en knäpp i huvudet jag med (observera nästan).

Så blev det en fika på stan. Lite bowling på kvällen med Andreas och hans kompisar. Var mest bara pinsamt. Trodde jag skulle vara lite bättre, fast har inte spelat på så otroligt många år så kan väl ha det som ursäkt. De där grabbarna spelar ju faktiskt lite då och då. Sen drog Jessica och jag hem till mig och drack vin, ringde Martin och så började det festas. De har öppnat upp en uteställe nu igen här i stan, så vi drog dit en runda. Så otroligt mycket folk man kände. Var nästan lite läskigt. De hade fyllt upp stället ganska snabbt, fick bara ha 300 personer där. Känns kul att så många kom dit. Dock blev jag alldeles för emotionell framåt natten så gick hem. Skäms lite idag för att jag måste bli så äckligt brudig.

Ikväll kommer min lilla Niclas to town. Hans bror spelar på the rock, så återstår att se om jag får med honom dit vi ska eller ej. Vi ska åtminstone till Simon på förfest och sedan in till Kalmar. Lina och co från Emmaboda skulle med ut. Ska bli kul att få träffa syrran ute en sväng.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aw tack.. kul folk tycker de e gulligt.. blev rätt nöjd själv :) kram

2008-09-28 @ 11:15:10

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback