Fikaväder ;)

På ungefär en lördag förändrades mitt humör från vinterdepressionernas Mekka till en underbar vårkänsla som fått liv i min själ igen. Trots att årsmöteshandlingar kanske inte är det mest underhållande gav dagen mig en kick som heter duga, och det kan jag lova att en rejäl spark i arslet var precis vad jag behövde. Jag har misskött i stort sett allt som kommit i min väg och nu om någonsin behöver jag skärpa mig för att ordna upp allting som fallit samman omkring mig.

Först och främst vill jag be om ursäkt till min älskade syster som ställt upp så otroligt mycket. Hoppas du vet Ida hur mycket jag uppskattar allting du gjort för mig och hur ledsen jag är för vad jag utsatt dig för. Ska göra allt jag kan för att gottgöra och hjälpa dig.

Efter jobbet idag kom André alldeles lägligt och vi hade en väldans trevlig fikastund. Jätteskönt att få prata av sig lite och vi ska hitta på lite skojiga grejer i påsk. Kändes lite konstigt att inte ha någonting alls planerat för påskhelgen. Alla andra ska festa verkar det som. Lina bjöd in mig på fredag. Är tydligen Amigo då och sen Black jack på sandra på lördag, men jag känner inte alls för att härja så. Vill mest gå runt och myspysa haha..

Nej nu ska jag hämta Simon i min sjukliga bil och svänga på gumpen lite ;) Puss & hej!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback