Vad det händer grejer =)

Åh ytterligare en liten på väg. Jätteskoj att se sina vänners babylycka även om jag inte riktigt kan förstå den, men älskar att se dem sådär otroligt lyckliga. Fast får en liten mjukt bitter känsla varje gång nån blir sådär lycklig och inte jag haha.. Folk omkring mig har hela tiden mysko familjebestyr för sig. Förlovningar, bröllop, bebisar, hus och så mycket annat. Inte för att jag har någon brådska, snarare tvärtom. Har sååå mycket planer och idéer för tillfället att min mor åter igen sparkade bakut idag. Med andra ord jag pladdrar för mycket =)

Det enda jag verkligen är jätte JÄTTE avundsjuk på, det är husköpen. Lina och Andreas flyttar till helgen, Frida och Jocke får snart sitt hus med och övriga människor som precis skaffat får hålla på med en massa roliga saker OCH de kan njuta av solen och våren i sina trädgårdar. Medans jag tittar ut genom mina skitiga fönster och är förbannad över att mina fönsterblommor dör. Har visserligen mitt tak, men skulle jag sätta ut blomlådor där skulle väl tanten här i huset skrika högt. Tror i och för sig att Hans (hyrsvärden) mest skulle skratta lite hånfullt åt mig och påpeka att solningen på däck får räcka.

Grummel.. dags för Halv åtta hos mig och sen sängen. Blir 11 timmars jobb imorgon med, Jessica har tagit över min sjuka. Hostade nog på henne lite för mycket i förmiddags. *kram kram och vink*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback