Crusing & hälsomässa

Då var det måndagsmorgon igen och jag har redan hunnit med en tur till sjukhuset. Ska troligtvis få en låg antibiotikakur på tre månader nu på grund av någon kronisk inflammation jag fått i bihålorna. Spännande.. blä!! Hemma och äter en sen frukost nu och snart ska jag ner till skolan. Vi ska ha utbildning hela dagen idag i Sothys. Lite nytt ska man nog kunna lära sig.

Har varit en toppenhelg. Fredagskvällen var lugn och mysig. I lördags låg jag på taket och solade hela dagen. Sen på eftermiddagen så åkte jag med Martin i raggarcrusingen. Förvånandsvärt mycket roligare än jag någonsin trodde att det skulle vara. Sen grillade jag, Jessica och Hanna och därefter gick vi på rock ´n roll festen på kristallen. Var en hel del folk man kände där.

Igår var det hälsomässa i Kalmar som vi stod på och presenterade skolan. Sen var det sista danslektionen i ballroom, så nu slipper jag mer ryggvärk på söndagskvällarna.


Oliver och jag på mässan

Vill även sända en liten grattishälsning till Andreas som fyller 30 idag =) GRATTIS vännen min

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback