Svensk humor

Tycker Johannes Brost är grym. Han måste ju vara en av våra mer mysiga och trevliga kändissvenskar *ler* Och har ni tänkt på att han faktiskt är en bra bit över 60 nu. Ska titta på "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show" nu och heja på honom. Han är ju absolut coolast av de där fjantsvenskarna de skickat iväg. Fast började rätt bra med Regina Lund som citerar Shakespeare i kycklingdräkt hehe..



Johannes Brost och Peter Settman ligger i topp hemma hos mig just nu. Settman är ju folkligheten själv och älskar att han gjort det poppis med dansband igen tihi.. Genom honom och Let´s dance är det ju liksom acepterat att ut och svänga på gumpen =) Settman skulle jag vilja ha som programledare i melodifestivalen varje år. Tror det skulle bli 20 gånger mer sevärt.

Gjorde ett sånt där fånigt test på facebook förut och enligt det kommer jag dö i mars 2010. Hade hoppats på kanske aningens längre framförhållning. Egentligen borde man leva detta året som om det vore ens sista bara för att riktigt se till att njuta av allt som finns omkring en. "Jag har en plan, tajmad och klar in i minsta detalj"

Och min lilla puttenuttiga syster krossade idag mitt hjärta med ett mms. Hon blir så sur på mig, men jag har ju ALLTID varit så anti allt vad tatueringar heter så vad förväntar hon sig. Att jag ska jubla av glädje när jag tycker hon gör ett misstag. Nehe du.. Älskar dig gör jag men den fixa idén går inte hem hos mig.

Sjukt roligt att det är så mycket humor i svensk tv numera. Tittat på "Ballar av stål" och måste säga att Sonerbys citysport absolut tilltalar mig. Likaså idén att checka in en dvärg i en väska på flygplatsen. Shit vad jag skrattade tss.. Senaste veckorna har Helge Skoog förgyllt mina kvällar =) Låter som om jag inte gör annat än att titta på tv. Till min ursäkt har jag att det är fullmåne *ler*

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket, dock ska komplimangen gå till grundaren, jag har ju inte hunnit göra så mycket på bloggen än!:)

kram


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback