Det där med danspartners

Det värsta med småstäder och att känna mycket människor, det är alla rykten som cirkulerar. Förra veckan fick jag höra att jag hade en KK i trekanten och inatt gick jag tydligen hem med Dennis. Det roliga med danspartners ska ni veta är att man aldrig, någonsin "bara" kan dansa med dem. För enligt nyfikna människor i den här stan har jag och Simon haft både det ena och andra för oss, helst varit tillsammans en sväng med. Sen Henkes och mina incidenter ska vi inte ens prata om.

Nej men allvarligt gott folk =) Verkligen.... Jag DANSAR ENBART med mina danspartners!!

End of story!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

det hoppas jag!, för det är min kusin vi talar om här:)puss

2009-08-22 @ 18:30:14
Postat av: Bjanca

skrattar hade du inte gillat om jag hoppat i säng med honom menar du ;)

Postat av: jonas

haha folk pratar för mycket om saker de inte vet något om :-)

2009-08-24 @ 09:00:17
Postat av: tina

måste säga att det var lite konstigt att läsa detta för det fick en att skratta, det e så typsikt nyrbo.. :P

2009-08-24 @ 15:58:08
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja shit va folk kan snacka.. Det är helt värdelöst!

2009-08-26 @ 10:38:29
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: stina

Nej du är ju en fin flicka!

2009-09-02 @ 01:11:00
URL: http://www.stayna.blogspot.com
Postat av: Din Trekantens spelare

Om vi nu har varit med varann, var var jag då????? För har jag verkligen missat dej när du har krypit på isånafall....haha

2009-09-07 @ 16:17:11

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback