Drömmar hit & dit

Vilken hjärtklappning jag hade i morse. Haft världens mest mysko och absurda drömmar. Skojar inte, jag trodde verkligen själv att jag blivit psykiskt störd efter att ha haft både orgier, befunnit mig i en brutal data-spelsvärld där man dödar allt och alla samt maskerat mig för att ta mig in i ett vampyrnäste. Måste vara skönt att inte komma ihåg sina drömmar. Kan tänka mig att jag flög runt i sängen med. Vet att jag frös någon gång när jag vaknade och i nästa stund var genomsvett.

Har varit på bankmötet idag och diskuterat ekonomin och frågan om lån. Så nu ska jag gå runt ovetandes i ett par dagar innan jag får svar om lånelöfte. Han verkade ganska positivt inställd till allt jag la fram, men man vet aldrig. Ber nu för att det ska gå vägen och att jag får ordentliga svar om lokalen imorgon med. Måste hinna få så mycket som möjligt klart innan jag åker till Teneriffa nästa vecka.

Någon som är bra på sånt där med logotyper och grejer? Skulle bli gladast om någon ville hjälpa mig spåna lite =)

Nu ska jag äta innan det är dags för höstens första salsalektion. Har längtat som tusan. Buggen började igår och kan då lova att man var slut. Det är lite högre tempo nu än i våras. De som fortsatt är framför allt de som gå in lite mer för dansen och det är roligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Tina S

håller tummarna

Postat av: Thomas

Det låter ju lovande med banken ändå! Har du klart med ett företagsnamn också eller?

2009-08-31 @ 20:27:09
URL: http://thomasdotblog.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback