Fän & katter

Folk och fän lägger upp mycket underliga bilder på facebook. Vissa roande och andra totalt meningslösa. Idag hade FYRA av mina vänner lagt upp bilder på sina katter och klockan är enbart lunch. Sen har vi då sådana fän som min syster som numera enbart lägger upp kattbilder. Vilken kattmani det blivit. Inga fler som ska skaffa när alla andra ändå är igång? Tacka vet jag guldfiskar, de rivs och bits åtminstone inte. Kan inte folk skaffa roliga djur istället? Typ murmeldjur *ler* det röstar jag för!!!


Så jag lägger upp kort på ett murmeldjur istället & väntar med spänning på vem som blir först ;)

Kommentarer
Postat av: TucciT

hahaha min katt verken rivs eller bits.. men jag lägger inte ut massa bilder på henne:P haha skratt.. kanske man ska börja med så man blir lite "inne" haha

2009-08-27 @ 13:55:27
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

ah okeye.. e de en ny film lr gammal? alrig hört talas om den ler.. men verkar ju som nått man orde se =) hehe..



mjo är iaf lite piggare idag. men man får ta en dag i taget.. hur e de själv? Kram

Postat av: Jenny

Åhh...Hanna...katter som är det bästa...ibland.

Och du måste ju medge att Linas lilla Tindra är bra söt...bäst att passa på nu när de är så små...=)

Haha...du är så söt när du är anti...barn o katter...är det nåt annat du inte gillar..? =)

2009-08-31 @ 00:23:33
URL: http://jennynordvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Får ja använda din bild till ett skolarbete?

2011-05-25 @ 15:13:20

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback