*morrar lågt*

Att man ska behöva lida och ha så förbannat ont i magen enbart för att en kvinna som levde för hur många tusen år sen som helst, är så idiotiskt korkad att hon lyssnar på en orm och äter äpplen. DET... är INTE vad jag kallar rättvisa!

Nu ska jag ta min varma vetekudde, min kopp te och mina onyttigheter, så ska jag krypa ner i soffan med the Host och läsa. Drömma mig bort i en ny alternativ värld. Om det är någon som har bra boktips inför min resa så skriv gärna dem till mig. Helst fantasy eller deckare.

Nej inget mer socialt umgänge för mig ikväll. Insåg precis när jag snäste åt en vän i telefonen att denna pms-kvinna bör sitta inlåst resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Hanna..

Mens värk borde förbjudas!!! men stort tack för den som uppfann vetekudden!va gjorde man utan den?!

2009-08-26 @ 17:06:55

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback