Och så ska man då va älskarinna..

.. ha krafter kvar när ens karl läst "Jag - En kvinna". Var tvungen att kolla upp vad det var för någonting. Läs recensionen nedan *skrattar högt och länge*

"Siv Holm bor i Köpenhamn med sina djupt religiösa föräldrar, som envisas med att dra med henne till musikaftnar med Frälsningsarmén. Musik och halleluja är nog bra, men Siv vill göka. Hon är tillsammans med Sven, som dock vägrar doppa den innan de gift sig, och vackra Siv kan bara inte hålla sig. På sjukhuset där hon jobbar som sköterska ligger antikvitetshandlaren Heinz och pimplar vin. Uttråkad som han är, stöter han hejdlöst på Siv, som gärna flörtar tillbaka, trött på sin träbock till pojkvän. Snart mister Sivan sin oskuld, och sen går det av bara farten. Hon gökar runt med alla snygga karlar hon hittar, och alla faller de för henne. Men hon bara skrattar åt deras förälskelser och - sedermera - frierier . Hon vill ju bara göka och ha det gött! "

Ska vi ta tjejkväll och se den eller vad haha.. Känns bara som ett måste *fniss* Vet att min humor är lite låg ibland, men måste dela med mig lite i alla fall. Imorgon ska jag med tjejerna på Magnus Betnér. Han ska uppträda på Byttan. Vilken rolig kväll vi ska ha minsann =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: TucciT

hete filmen jag-en kvinna?

2009-08-27 @ 06:48:14
Postat av: Jenny

Och vilken kväll det var!!

Med Betnér alltså...han är ju bara sjukt sexig när han snackar...=)

Postat av: Charlotte

Hahaha, en film för oss ;)

2009-08-31 @ 19:30:33
URL: http://noshitcharlotte.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback