Ute igen..

Så sket sig min lugna hemmakväll. Hade kanske inte väntat mig något annat. Var nog mest för att Filip ringde och insisterade på att en kväll på Byttan inte vore fy skam. När jag fått tillbaka bilen från Ida åkte jag och hämtade Jenny i Boda och sen åkte vi till Algutsboda och hälsade på Måns en runda och hämtade något gott ;) Tack vännen!! Så nu vet jag hur han bor med, mitt ute i ingenstans. Visserligen var det en mysig gård, fast det är lite i längsta laget från stan för min smak.


Jag och Stella på Olearys

Kom hem och gjorde mig fin så fort jag förmådde. Sedan gick vi vidare på förfest tillsammans med några andra tjejer innan vi drog in till Kalmar. Träffade Stella och Malin på tåget så vi gick till olearys när vi kom in. Satt där en stund och hade trevligt innan det blev Vallen. Jenny och jag blev totalt nedröstade, inte en endaste av våra vänner ville till Byttan. Fast var helt okej på vallen. Min Simon kom dit och jag träffade en massa, massa folk jag kände. Åkte nattbuss hem för en gångs skull. Det känns lika underligt varje gång. Fast nu höll Simon mig vaken som tur är.




I eftermiddag blir det kalas för Ida. Hon fyller 20 imorgon så nu ska det firas ordenligt. Tänker inte ens berätta vad hennes supergulliga pojkvän har för sig idag *suck* Om man hade det så bra!

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tackar så ätte mkt =) Dock inte jag som har gjort de, men fin är den iaf :D

2009-08-03 @ 07:52:17

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback