Kind of a woman

Oj vad trött man kan vara!! Varit hos morfar och Berit på släktkalas. Suttit och snackat en massa strunt med hennes barnbarn. Det är roligt när man märker hur åldersbarriärerna som fanns tidigare är helt utsuddade.

Efter kalasandet åkte Andreas och jag ut till Agebo. Vi badade jacuzzi och bastade lite. Helt otroligt skönt att krypa ner och det var exakt vad min kropp behövde. Är helt slut nu efteråt, tog inte lång tid innan tröttheten kom smygande. Satt i bilen hem och kände hur gärna jag ville sluta ögonen. Kommer garanterat sova igen helgens förlorade sovtimmar. Borde göra sådana här spakvällar till en vana. Har lovat tjejerna med att vi ska ta med oss några flaskor vin och krypa ner i bubbelpoolen någon dag nu närmaste veckan.

Suttit med luren vid örat sen jag kom hem. Känns nästan som om söndagskvällar för mig är detsamma som att vara växeltelefonist haha..

Haha.. fick ett litet musiktips ikväll som jag gillade enormt! Är bara musik i detta klippet, men lyssna gärna på den.
Bäst är raden "Well I´m no man´s lady if you´re no lady´s man" =)


Kommentarer
Postat av: Hanna..

Himmla skön låt!!

2009-08-26 @ 21:21:13
Postat av: Hanna..

Himmla skön låt!!

2009-08-26 @ 21:22:05

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback