Första & enda dagen jag tänker tycka om snön för i år

Prat in på småtimmarna inatt igen. Kom inte i säng förrän halv fyra och så vaknar jag några få timmar senare hur pigg som helst. Bestämde mig för en promenad. Så på med termobrallor och varmaste kläderna i garderoben. Snö snö snö.. idag är nog första dagen som jag faktiskt kan tycka att jo det är lite äckelmysigt sådär. Kommer ha tröttnat innan helgen och längta efter mina 35 grader och sol igen så klart. Inte en människa ute men massor med snö, så jag la mig mitt på torget och gjorde en snöängel *skrattar* med djävulshorn ;) Vill åka spark.. blir Agebo och  spark i helgen tror jag minsann. Längtar tillbaks tills jag var liten ibland när jag inte frös utan kunde göra alla såna där roliga vintergrejer som alla andra får göra.

Vad jag längtar efter nu,  jo en brasa, varm choklad och en famn som håller om mig. Undra om man ska se till att få det ikväll eller hitta på något annat bus? Bus innefattar troligtvis dans i Växjö. Har kommit ihåg julkorten för första året någonsin så de ska på lådan, men nu först ska jag krypa ner i soffan och fortsätta läsa Dan Browns nya bok.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter hur bra som helst:)

2009-12-16 @ 12:01:38
Postat av: Syster Frida

Frida Jonsson

Åbyhöjden 4a

594 31 Gamleby



Jag vill också ha julkort, du hinner posta ett till (a)

2009-12-16 @ 14:10:55

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback