GOD JUL allesammans

Här började vi julfirandet i Agebo redan igår. Hade världens mysigaste eftermiddag och kväll. Själv började jag med att leka med Frida. Vi tolkade efter hästen. Har inte gjort detta på tio år, men det gick bra. Använde dock pulka istället för skidor.

Här sitter jag i pulkan och Frida på hästen   

Efter det klädde vi granen och åt en massa god mat innan tomten kom. Underligt hur vi alltid lyckas hitta de mest perversa tomtarna. Fick mig en långtradare *skrattar* sitta i tomtens knä har inte samma klang som förr haha..

Hanna klär granen    Kysser tomten    Ammy

Sen vill jag tacka min älskade Emelie för de underbara blommorna som jag fick. Tusan tack gumman!! Saknar dig massor!

Julaftons morgon började med att ge mamma frukost på sängen. Nu kommer snart födelsedagsgästerna så det blir lite fika. Därefter ska vi till mormor.
Hoppas att ni får en helt underbar och mysig jul allesammans!
*Puss på er*


Kommentarer
Postat av: tina

Härliga bilder :D


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback