Kan man tävla i musik??

Men hallå... har påven rolig hatt ;)

Vilken veckan.. Varit en liten sjukling igen. Fått dropp, samt hängt på akuten med mitt knarkarleende. Igår blev det nått glas vin och natten blev lite längre än planerat. Blev övertygad om att följa med upp på Chili och dansa lite. Efter en kvart gick brandlarmet. Så blev mer vindrickande och småprat hemma hos mig fram till halv sex på morgonen. Vilket ledde till att jag varit halvt död idag. Så nu sitter jag i soffan med ett fotbad, ansiktsmask, pysslar om mina naglar samtidigt som jag har massa gott att äta och dricka. Och vad tror ni jag gör.. jo tittar på Dansbandskampen hehe.. Peter Settman är så söt :P

Ah och jo Frida överraskade pappa igår med att ha skaffat pojkvän. Citat; "Jo pappa jag har med pojkvän. Han heter Gunnar, 47, bor i Stockholm och har katt". Trodde allvarligt jag skulle kissa på mig så full i skratt blev jag när jag såg pappas min haha.. Älsklingslillasystern min *krama om*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback