SMS

Haha.. vet ni vad jag hittat bland julsakerna. En liten svart bok jag skrivit ner gamla sms dessa är ifrån korr-tiden när vi lekte med våra små nollor :D

Viktor
"Min mamma tycker att ni ska sluta förföra mig till att sitta och sjunga hela natten. Puss puss"
(Notera att hans mamma var vår fritidsledare tss..)

Majsan
"Barn är djävulens påfund. Puss"

(Efter en notis i tidningen om vad ungdomar i Torsås gör)
"Vadå, tycker folk kissar alldeles för LITE i omgivningarna här"

"Hade han inte varit nolla hade jag tyckt synd om honom. Han verkar ju vara så kär...."

Micke
"Ledsen att jag traschade din säng igår. Är den hel nu eller? Förlåt"

Ingemar
"Hälsa Viktor att Svante är nere på jorden å cyklar!"

Per
"Te??? Hur fan får du ragg egentligen. Tjena, hänger du med på lite te..."

Kan inte nämna namn, men smset fick mig att le :D Mina älskade flickor tihi..
"Helgen har varit bra och X var bra på allt utom tillit och sex... och förspelet... usch!"

Kan man annat än att älska dem


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback