En dikt för mig

För flera, flera år sedan lärde jag känna en person som skrev den här dikten till mig. Han skickade den till mig och kände jag ville ha den kvar någonstans. Vill även tacka dig för alla de uppmuntrande och värmande ord du gett mig under dessa mörka vintermånader. Du ska veta att jag verkligen uppskattat dem *kramar om*

För alla sömnlösa nätter

då tankar rider mig min vän.

Om allt gott jag aldrig sagt dig

får jag se dig här igen?

Ty alla solljusa dagar

då tiden plötsligt tycks stå still.

Finns en lycka över värmen

för jag vet att du finns till.


Kommentarer
Postat av: Den hedrade vännen..

Tack så hemskt mycket, uppskattar även det stöd du ger mig när jag behöver det, du är en glädjekälla i livet Hanna! kram

2009-02-10 @ 23:10:10
Postat av: Henke

Kalas skön dikt..

2009-02-11 @ 13:54:39

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback