Giftemål i kungahuset

Då har det alltså offentliggjorts att kronprinsessan gifter sig nästa sommar. En historisk dag enligt tidningana så då måste jag nästan kommentera det. Såg precis kungens offentliga uttalande. Skittråkigt när både han och drottningen läste innantill. Hur svårt kan det vara att berätta hur glada man är över att deras äldsta dotter ska gifta sig. Var enbart Victorias ord som över huvudtaget var intressanta att lyssna på. Just nu sänder aftonbladet live från Rosenbad där Reinfeldt ska uttala sig.

Jag har aldrig varit så förtjust i Daniel Westling. Det man läst, sett och hört om honom så tycker jag mest han tillhör någon snoffsig överklass (den sk stockholmseliten) och inte är det minsta folklig. Visserligen är han lika inne på friskvård och hälsa som jag, men det säger ju inte mycket om honom som person. Slisk!! Vet ni att det dessutom finns en sida om honom på wikipedia och den har redan hunnit uppdateras om att han numera är fästman till kronprinsessan, blivande prins och hertig av Västergötland. Tack gode tid för att vi inte bor där. Gaash ja det gäller att gifta in sig rätt =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback