Livet borde levas baklänges

Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden! Det borde vara precis tvärtom. Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem. Man blir utsparkad därifrån för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av ungdomens sorglösa behag. Dricker sprit och partajar och så är det tid för högskolan. Så småningom har man kommit ända till småskolan. Att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar. Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans. Sen slutar det hela med en orgasm!

Kloka ord från George Costanza ;)

Vet.. jag är lättroad idag. Här har det snöat ännu mer. Jätteäckligt är det! Fast jag har sovit bort halva dagen. Var med Simon på fest igår. Mycket trevligt, men sen kunde jag inte somna när jag kom hem. Så klockan var nog framåt halv fem, fem innan jag slocknade. Ikväll blir det en liten runda till Kalmar som det ser ut, men inte Black jack. Bestämde att vi ska in och dansa på måndag istället när Scotts kommer till Sandra. Då blir det dans nykter och det är betydligt lättare. Så får vi äntligen köra lite hustle på riktigt med.

Puss puss

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback