Sjuk; men planerar resor för glatta livet

Ja nu ska det bli en äventyrsvår minsann haha.. nja kanske inte riktigt, men lite roliga saker håller på att planeras in. Melodifestivalen den 14 mars är färdigplanerad och imorgon ska det bokas vandrarhem med. Sen har jag och Emelie en finfin plan. Så när jag får mina lediga veckor i vår ska vi ha en massa bravader för oss *ååh vad jag längtar* Kommer när vi är klara med detaljerna förtälja ALLT om det *puss på dig älsklingen*

Annars så ligger jag för tillfället sjuk hemma i min säng. Inte alls bästa tillfället att bli sjuk eftersom det är JÄTTEMYCKET på jobbet nu med ny personal och nya elever.

För övrigt måste jag berätta att i måndags var "palacemannen" på sandra. Hade inte sitt vanliga vita linne utan en gul skjorta (surprise). Blev till och med uppbjuden av honom, men oartig som jag var i tackade jag nej (sorry, far min har egentligen lärt mig bättre). Jo måndagskvällen tillbringades på Sandra och vi dansade en massa till Scotts. Var jättemycket folk och vi hade en toppenkväll. Både Jessica och jag hittade varsin kavaljer vi spenderade större delen av kvällen med. Min var dock inte lika dansant som hennes, men men roligt var det *ler* Jag var chaufför så fick på natten äran att köra Lina till Emmaboda. Andreas var gullig nog att följa med som lite sällskap. Så otroligt segt att köra hem därifrån annars. Kom inte i säng förrän runt femtiden. Lagom seg man blir dagen efter.

Simon och jag var och åt pizza härom dagen. När vi sitter därinne så kommer ena pizzabagaren in med en matkasse från Willys och börjar vid ett av borden packa upp bröd, smör, fil och pålägg. Jag kunde inte låta bli att tycka det var väldigt komiskt  =)

Nu ska jag ha i mig lite mat och kurera mig lite till innan sängdags.

*vink vink*

Kommentarer
Postat av: emelie

viskar jag älskar vår plan hihihi


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback