Beslutsångest

Tänk om man bara kunde trycka på en knapp och på en stor skärm står det "DET HÄR SKA DU GÖRA MED DITT LIV" och sen är det någonting väldans bra som passar en perfekt. Jag har sån sjuk beslutsångest. Har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Tusen och åter tusen tankar och idéer i huvudet. Stresshormonerna har pumpat i kroppen något äckligt hela sommaren. Nu senaste veckan har jag äntligen kommit lite mer till ro. Så pass att jag faktiskt sovit hela nätter igen.

Satt och skrev en lista förut på vad jag vill göra, den är aslång. Jag är inte längre någonting som håller mig fast i Nybro. Om jag inte vill och det har jag väl egentligen aldrig velat. Så inte bör jag vara så dum att jag blir det igen.... *suck*

Samtidigt som min starkaste idé är lite av en dröm och jag senare troligtvis kommer ha chansen att syssla med mitt drömjobb. Om jag då håller mig i trakten och fortsätter hålla i mina kontakter. Ska plugga pedagogik ett år på distans nu, det ska bli väldigt intressant faktiskt. Så har jag resplaner. Vill inget hellre än att komma härifrån, till en varm plats där jag kan få må riktigt bra :) Tur det blir Teneriffa.. Tre veckor i september. Vad jag ska ha det gutt och vara vältränad när jag kommer hem!

Ingen som har något bra förslag på vad att göra med mitt liv?

På måndag fyller min älskade lilla Ida 20. Ska fira henne på söndag så nu hoppas vi hon ska gilla sina presenter. Älskar dig sötaste!! *pussa*


Kommentarer
Postat av: Erik

Det ordnar sig allt ska du se! Tänk på att du ännu är väldigt ung...inte alls lika skrynklig i skinnet som jag är, och jag är fortfarande i velandefasen :)

2009-07-31 @ 13:15:58
Postat av: Tina

Du kommer på vad du vill göra, e nog inte många wsom vet vad dem vill göra.. jag har inte en susning.. bara att jag vill ha min lille bebis här :D

Postat av: Hanna..

Hej älsklingen min!!!!

2009-08-01 @ 18:15:06
Postat av: TucciT

Grattis till Ida.. shit redan 20.. de e ju galet :P

2009-08-03 @ 07:46:30

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback