Kanotpaddling

Har haft två trevliga dagar då Lina, Olof, Andreas och jag åkte iväg och paddlade kanot. Tro det eller ej, men vi hade hyfsat tur med vädret. Inte strålande sol som man kunde önskat, men det var uppehåll och lite då och då såg man några små solstänk. Då passade vi på att ha våra kaffe/ fika- och ölpauser. När vi kom till stugan på kvällen hade det klarnat och vi satt ute på terassen. Grillade, drack vin och hade det mysigt. Spelade lite fyrmannavist på kvällen. Till grabbarnas frustration var Lina och jag överlägsna. Ända tills de lyckades få oss oense iaf *ler* Lördagens paddling gick även den bra. Andreas fick upp oss sjukt tidigt. Stor suck för dessa morgonpigga människor. Fast det var en väldig tur det, för precis när vi kom fram öppnade sig himlen och detta slapp vi vara med om.


Olof lite kinkig över att jag fuskåker efter honom med snöret.. *blink* ;)


Öl & kaffepaus hade vi i kanoten lite då & då.
Övrig tid fick grabbarna göra knipövningar för att ölen inte skulle skvätta ut när vi paddlade haha.. =)



Lina gör sitt krokodiliska vrål & uppvisar styrka =)


Ett litet dopp tog jag. Kom dock upp väldigt snabbt till en väntande handduk!


Grabbarna njöt lite på terassen av kvällssolen & det hade varken Lina eller jag ngt emot ;)


Utmaning i fyrmanna blev det på kvällen. För en gångs skull var systrarna Jonsson överlägsna tihi.. :D


Två utmattade & trötta donnor på lördagsförmiddagen

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback