Morgontimmen har anlänt

Har nu ägnat hela natten åt att lyssna på musik. Sitter här och gungar fram och tillbaks för mig själv medans jag hittar på knepiga frågor åt Alex att svara på. Andra kvällen med frågesport *ler* Han skickade en supermysig låt till mig förut som han skrivit. Tänker inte erkänna hur många gånger jag lyssnat på den ikväll haha..

Imorgon får jag min nya alldeles illrosa kamera *ler glatt* Ska man ha fina leksaker ska de också få synas ordentligt. Så nu lovar jag att dokumentera helgen åt er som inte kan följa med. Imorgon eftermiddag ska jag, Jessica och Hanna tillbringa i skogen med att plocka blåbär. Så har nu lovat Lina och Manne att på fredag kväll efter dansen i Agebo blir det blåbärspaj hos mig. Ja och alla är hjärtligt välkomna både till mig och till Agebo. Dansen börjar klockan sex där ute. Tänkte vi ska grilla lite och ha det väldans trevligt. Jenny röstade för lite sol och bad på fredag också om vädret blir som SMHI lovat *håller tummarna* Mer sol till kroppen, och ännu mer solskyddsfaktor. Min färg har hållt sig jättebra i år, det är nog hög spf som hjälpt till en del tro det eller ej.

Puss på er & hoppas vi ses på Strand i helgen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir det strand på lördag eller söndag?

Postat av: Bjanca

Det blir minsann både och ler

2009-07-16 @ 16:54:09
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback