The Queen of Hearts

Tusan *ler glatt* tror jag börjar uppnå mitt esse. Förutom att jag inte skriker "take his head of" när jag tröttnar, utan mer bara lite snyggt punkterar hjärtan. Längtar jag tills nästa helg då det blir helhelg i Borgholm och bland annat jönköping kommer ner tihi.. Blir det något likt gårkvällen kommer jag vara nöjd. Now i´m going to follow the white rabbit into the rabbit hole (vila ögonen) *kisses*

Åh tihi.. fick ett så sött sms igår. "Ditt leende stannar kvar som en bokmärkesängel i minnet".
De orden kan jag leva på ett litet tag =)


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Ne de var inte fy skammed zoo hehe ursäkta mitt sena svar.. inte varit så aktiv på internet när jag vart iväg :P .. haha okey gick de bra att paddla kanot då? Kramis

2009-07-14 @ 09:02:17

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback