Haft bloggtorka!!

Visst extremt dålig på att uppdatera bloggen nu märker jag. Tjejen här har tusen grejer i huvudet på en och samma gång så har inte haft lust att skriva. Inte ens skrivit dagbok på flera veckor nu. Så.. hm vad har hänt sen sist. Förra helgen hade vi en helhelg på Strand, de bilderna är upplagda på fb så tar er en kik här och kommentera lite om ni inte redan gjort det =)

I fredags hängde jag med Jenny och Danne till Åseda och festade till det lite. Dansade till Arvingarna lite granna och träffade en massa roliga nya människor. Fick nys om ett dirtyfox-läger som ska kollas upp.




Lördagskvällen var jag på en supermysig middag och sen fick jag äran att köra på lite onyktra vänner. Gjorde mig inte så mycket när jag ändå var inne i Kalmar och hängde.

Söndagen åkte jag till Borgholm med Jenny och Sofie. Senare kom även Charlotte och Malin. Vi förfestade lite granna med några av deras vänner och sen även med några av grabbarna vi hängde med helgen innan på Strand. Var lite väl mycket folk på Strand när vi kom dit tyckte jag. Fast dansa gick det ju att göra ändå. Träffade en massa gamla vänner som vanligt, jätteroligt!! Mer bilder finns på Jennys blogg  ;)



Måndagen spenderade jag i soffan med att titta på film. Kom väl inte till liv förrän runt fem-tiden, men då hade jag överskottsenergi. Passade på att öva på mina hushållskonster igen och gjorde en räkpaj. Fick sällskap en stund och pajen blev faktiskt godkänd. Sen gick jag och mötte upp Jesse och traskade en rejäl runda tillsammans med henne.

Nu har jag jobbat tisdag och onsdag. Sen igårkväll hängde jag hos Lina en stund. Hon och Ida spelade kort med sina boys. Vi skickade iväg lite inbjudningar till Hawaiifesten. Därefter ringde Jenny så stack jag bort till Danne där de satt ett litet gäng. Drack lite vin och senare badade vi även bubbelpool. Hur mysigt som helst. Blev dock riktigt trött, gick hem runt tvåtiden. Somnade på tre röda sekunder. Tror min läkare har rätt i att det där med varma bad på kvällen lugnar mig fint. Här om dagen satt jag framför en brasa precis innan läggdags, det hjälpte också en del. Så absolut att dator och tv ska stängas av nu en bra stund innan sovdags. Borde hjälpa sömnproblemen lite.

Nu ska jag titta klart på Boy A, göra en recension på den som jag lovat Jonas och sen ta mig en promenad i skogen med Per. Vi ska se om vi kan hitta någon svamp. Ååh ja förresten *ler glatt* Nästa vecka blir det allsång med Lasse Berghagen på Stortorget i Kalmar tihi ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback