Första heliga tv-kvällen för i sommar

Första heliga tv-kvällen för i sommar. Tisdag och det är Allsång på Skansen. Just nu sjunger Måns Zelmerlöw allsång med En kväll i juni. Jag saknar Lasse!!! :P Och så nya säsongen av Morden i Midsomer bästa engelska deckarserien någonsin.

Måste erkänna för er att jag har skaffat en sittkudde till bilen, så nu ser jag ut genom bilrutan ;)

Midsommarhelgen var kanon! Får tacka Hanna och Calle så hemskt mycket för allting. Tror jag avslöjat alldeles för många hemligheter under alla dessa lekar vi haft för oss, men förhoppningsvis har alla varit tillräckligt berusade för att glömma det mesta.


På eftermiddagen innan vi åkte in till Borgholm

       

       

Imorgon ska jag tydligen titta på fotboll för första gången på tre år. Tänk vad jag måste bra om dig Henke när jag faktiskt kommer frivilligt trots allt otäckt jag hört talas om. Nej nu börjar Morden i Midsomer, dags för mys i soffan =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var en väldigt fin bild på dig!! :) Kram

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Lång historia.. men han ligger iaf påsjukhuset o är dålig.. han vet o kan typ ingenting.. nu ska han få komma till ett korttidsboende så får vi hoppas han blir lie mer redig igen iaf.. jobbigt läge..

2009-06-25 @ 09:11:48

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback