Planering

Imorgon får jag en liten utmaning. Ska utföra en ny behandling I Agebo som jag aldrig testat innan. Så bra att jag har något att sysselsätta mig med. Tänker ta med Disa hem sen också tror jag. Behöver få mig lite fler stärkande promenader. Så ska hon få sig en ordentlig schamponering och dusch. Gillar inte alls hennes bad i dammen hemma. Har köpt en fästingborttagare med nu som jag hoppas ska underlätta lite för mig. De är så förbannat äckliga och hon får alltid så stora.

Ska ringa olika ambassader imorgon med och undersöka allting som har med mina mediciner att göra. Hoppas verkligen att det inte ska bli några problem. Mina läkare ska båda två skriva ordentliga intyg med allt som jag stoppar i kroppen. Fast de måste dateras tidigast en månad innan avresa så de är helt aktuella. Teneriffa åker jag till den 8 september i alla fall och ska träna där under tre veckor. Ska förhoppningsvis bli väldigt roligt och lärorikt. Sen återstår att se hur resterande av hösten ser ut =)

EU-valet 2009 - Måste bara säga att efter att ha sett resultatet av svenska folkets val är jag ganska nöjd. Det känns som ett riktigt bra val den här gången. Nu ska vi bara hoppas att det är rätt frågor som man kommer arbeta med och ta fram bra lösningar på. En liten åthutning till morfar bara som inte orkade bry sig om sitt demokratiska land och rösta.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback